Bleach Szerepjáték (FRPG)

A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG
 
HomeKeresésRegisztrációBelépés

Share
 

 Udvar

Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next
SzerzőÜzenet
Abarai Renji



Hozzászólások száma : 24
Regisztrált : 2009. Mar. 23.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue2500/50000Udvar Empty_bar_bleue  (2500/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue50000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (50000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Udvar   Udvar Icon_minitimeSzer. Ápr. 15, 2009 3:16 pm

Mint minden iskolában itt is van szünet(gondlom), és ide jönnek ki szünetbe a "gyerekek".
Vissza az elejére Go down
http://www.bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
Zakai Rasi

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue206/50000Udvar Empty_bar_bleue  (206/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue50000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (50000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeSzomb. Ápr. 25, 2009 11:47 am

-Végre itt vagyunk Yakumi merre van a hollow?~Őt nem becsülöm alá majd rögtön végzek vele ez a lényeg.De ő más is lesz mert egyről volt szó legalábbis addig amíg ezek meg nem jöttek.*Rasi elő vigyázatosan körbe néz az udvaron hátha a hollow nem vette észre és közbe elrejti a lélekenergiáját hogy ne vegye észre senki.~Igaz ez nem az én mesterségem de meg próbálom.Ideje felkészülni bármi is történik.*Rasi a katanáját elő veszi hátha feltünik a hollow a semmiből.
Vissza az elejére Go down
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue14000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Ápr. 26, 2009 8:20 pm

*Yakumi int egyet lefelé, jelezve Rasinak, hogy még várjon a helyén, hiszen a hollow még nem mutatta meg magát. ECsupán egy-két percet kell ott várniuk, és a célpont hamarosan elő is sétál, a ház mögül. Feléptése leginkább a mitolgóiai minotauruszra hasonlít. Két vastag lába, hatalmas kezei, és maszkja tetején két szarv ágaskodik felfelé. Látható fegyvere nemigazán van, de nem szabad lebecsülni. Láthatóan duzzad az erőtől. Párat lépked, majd letekint. Ha Rasi odatekint, ahova a hollow is,e gy plust, avagy egy ártalmatlan kóbor lelket vehet észre, nyílván a hollow vacsoraként szemelte ki szegényt. A plus futi ekzd, de az óriáshollow könynedén elé lép, megállítva őt, és lenyúl érte, hogy elkaphassa.*
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
Zakai Rasi

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue206/50000Udvar Empty_bar_bleue  (206/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue50000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (50000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeHétf. Ápr. 27, 2009 12:07 pm

*Rasi meglátja a hollowt és rögtön észre is vette az áldozatát.-Na abból már nem eszel.Lángolj Riocatsucomi!!!!!!!*Rasi meg idézte a shikai-t és máris csap a hollow lába felé hogy rá figyeljen.~Ez a hollow százszor nagyobb mint az előző de ezzel is elbánunk csak az a kérdés hogy talpon maradok-e a sok shunpotól.De ez nem érdekel nem engedhetem hogy lelkeket zabáljon.-Ideje pusztulnod hollow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*Üvölti Rasi és igen erős vágást végezz a hollow lába felé.
Vissza az elejére Go down
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue14000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeHétf. Ápr. 27, 2009 3:40 pm

*rasi megindul, hirtelen reiatsuját felszabadítva, ma este mrá második kardelőhívása, s sokadik shunpoja ez, és ez egy eléggé fárasztó dolog, úgyhogy nagy a valüszínűsége, hog ymár nem bír sokáig talpon maradni. Yakumi megjelenik mellette, félrelökve hirtelen Rasit, akineka epngéje csak lepattant szinte a hollow lábáról. Ha nem elsz félrelökbe, valóüszínűelg egy ütést kap telibe az óriástól, mivel a klvöetkező pilalantban a minotaurusz ökle pont oda csapódik be, ahol az előbb mgé az ifjú shinigami állt.*
-Vigyázz vele, ez túl erős les, valüszínűeleg. nem számítottunk ekkora ellenfélre! *kiált fel Yakumi, miközbene gy shunpoval a lelket távolabb vizsi, eg ymássikkalmepdig visszaérkezik, s belecsap a hollow kezébe, aki ugyaan felkapja, de mintha meg sem érezte volna, pedig Yakuminak az erőssége pont hogy az ereje és gyorsasága, talán shikaija nem is olyan angy szám, hiszen még enm is haszználta.*
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
Zakai Rasi

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue206/50000Udvar Empty_bar_bleue  (206/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue50000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (50000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeHétf. Ápr. 27, 2009 5:47 pm

~Francba ki tudta volna hogy az a kis hollow ennyire lefárasztott.*Rasi a kardját a földbe szúrja és rátámaszkodott.-Yakumi innentől vedd át azt hiszem én már nem tudok talpon lenni sokáig.~De azért a nyamvadt hollowt csak ki tudom majd nyírni ha ki fárasztotta.Már minden rajta múlik.Áhhhh.... a kezem nem bírom megmozdítani.*Rasinak a keze megnehezült és nem bírja fel emelni.~Nyamvadt hollowk nagyon utálom őket.De mégis velük van dolgunk.Na mindegy maradjunk itt és ha jön akkor lesz valami.
Vissza az elejére Go down
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue14000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeHétf. Ápr. 27, 2009 6:14 pm

*Yakumi biccentett egyet Rasinak, majd szavakak is nyugtázta, persze közben fél szemét a holowon tartottta, aki közben elcsapott volna, ám a Yakumi könynedén kikrülte.* -Rendben, pihenj egy kicsit. De szükségem elszt zerintem még rád. *Madj yakumi belehúzott. Jól ltászott rajta, hogy nem akar shikai szintre sem felugrani még, tartogatja a képességét egyelőre másra, nincs rá szüksége, hogy egy szimpla hollownál elsüsse. Hosszasan emgy mgéa csata, Rasi közben fáradtásgából mondhatni, hogy felépóül, újra talpra tud állni, és visszaszálnia csatába. Ekkorra a hollowon már több súlyosabb vágás is van, valósz7ínűleg az utolsóakt rúgja már, Yakumi pedig nagy sebességgel száguldozik, s a hollow próbálja őt követni, ám lassú mopzdualtaival képtelen rá.*
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
Zakai Rasi

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue206/50000Udvar Empty_bar_bleue  (206/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue50000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (50000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeKedd Ápr. 28, 2009 6:57 pm

~Végre sikerül meg mozdulnom.-Yakumi öld meg addig én keresem a másikat!-kiáltja Yakuminak.~De ez nehéz lesz.Főleg az hogy a többi hollow a közelben van az a kérdés hogy merre van.Na mindegy ölje meg Yakumi ezt és mehetünk el a következő hollowért.Ez a nap kész rém álommá alakul át szépen lasssan.N ideje fel állni rendesen hátha meg támad.-Yakumi mikor végzel?Mert ideje lenne elmenni meg keresni a következőt!
Vissza az elejére Go down
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue14000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeSzer. Ápr. 29, 2009 3:38 pm

*Yakumi kissé komor képet vág, ahogy elugrándozik a sorozatose ütések elől, melyeket a hollow oszt le felé.* -inkább segíthetnél igazán, elvégre azért jöttél, hogy fejlődj, és gyakorolj is. Emelett nem valószínű, hogy eltudok vele egyedül bánni. Én sem vagyok oylan erős még, ez a hollow pedig elég angyra nőtt. *Szövegel két ugrás közt, majd felpattan a hollow fejéhez, s uzanpaktoujával rácsap egyet, ám az csak kileng egy pillanatra, de azonnal visszanyeri egyensúlyát, Yakumit ledobja magáról, aki a földön végigcsúszik, s az óriás minotauruszalak Rasi felé kezd el csapni.*
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
Zakai Rasi

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue206/50000Udvar Empty_bar_bleue  (206/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue50000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (50000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeSzer. Ápr. 29, 2009 4:23 pm

-Oké értem a parancsot.*Rasi föl ugrik a hollow kezére és rohan tovább a fejéhez hogy le üsse.-Te hollow már meg halhatnál vagy lehetnél más helyen is mert egy kicsit unom már hogy te még itt vagy tudod?Vagy ne tán kisebb hollow lennél oké?*Rasi közbe shunpoval fel rohan a fejéhez és bele szúrja a zanpatokuját.~Unom a hollowkat de nem volt más tennivalóm tehát inkább eljöttem mint hogy otthon üljek talán jó lett volna otthon maradni.-Pusztulj te nyamvadt!!!!!!!!!!!!!!!!
Vissza az elejére Go down
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue14000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeCsüt. Ápr. 30, 2009 9:51 pm

*Rasi még sikeresen felugrik a kezére, elkezd azon futni, de a hollow láthatóan nem akarja magát olyan könnyen hagyni. Ránt egyet sdaját ekzén, így rasi elesik arról, egyneesen háttal a füves területre rá. Yakumi eközben újra támad, kihasználva, hogy az ellenfél épp Rasira figyelt, s betörte a maszkját. *
-Jólv agY? Ezzel is emvagyunk. *Jelentette ki, emiközben a hollow alssacskán eltűnt a semmibe.* -Viszont nem cska mi andászunk hollwokra... A lélekenergiák fokozatosan tűnnekl el, és éreztem pár erősebbet is, nem tudopm, hogy pontosan mik lehettek azok, de erősek, tunak annyit, mint mi. Most viszont siessünk. Még egy van,a vasútállomásnál. *Fejezi be, majd asit felsegíti, ha még nem ált volna fel, s megindulnak.*
//Kövit a Karakura város vasútállomására írd. A győzelemért írj jóvá magadnak 5 reiatsut, 4 eloszthatót és 2 gyorsaságot.//
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Stark

Stark

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue10000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue3000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (3000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 7:15 pm

*A trió bonyodalmak nélkül érkezik meg az iskola területére.Az udvar nyugodt,hollownak nyoma sincs.*
-Na gyertek,nézzünk körül idekinnt.Nem hiszem,hogy a hollow bemenne a suliba.
*Ekkor egy hollow üvöltése hallatszik az épületből.A hollow egy lelket üldöz.*
-Na jó,ezt elszúrtam...Akkor menjünk be.
Vissza az elejére Go down
Namika Zakuro

Namika Zakuro

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue225/50000Udvar Empty_bar_bleue  (225/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue10/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 7:20 pm

Út közben érdeklődik Sankeo állapota íránt.
-Hékás, jól vagy?
Szerencsére nem ütköztek Hollow-ba, így ezt nyugodtan megbeszélhették. Az iskola udvarán sem láttak, így elkezdtek körbenézni, de hamar megtudták, hol van a Hollow.
~Nagyszerű...
Szorosan fogja Eshuka-t, de most a csapat háta mögött halad.
Vissza az elejére Go down
Senkao Hitogara

Senkao Hitogara

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue265/50000Udvar Empty_bar_bleue  (265/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 7:30 pm

*Eleinte kicsit bicegett végül a fájdalma enyhült így kiegyenesedve tudott járni. Némán bólogatott a lány kérdésére.
~Hülye ötletvolt, de legalább vége...
*Kezét a markolaton tartotta. A holow üvöltés hallatán ismét csak kipattintotta a kardot. Moshi mögé zárkózott a távolsági harcost hátra hagyva.
~Ő onnan is tud támadni.
*Vetett egy pillantást hátra.
-Meddig vagy képes a shikait fent tartani?
*Érdeklődik közben utal arra hogy szerinte nem tanácsos folyton aktívan hagyni. Pihentetni is kéne.
Vissza az elejére Go down
Stark

Stark

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue10000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue3000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (3000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 8:13 pm

*A keresés az épületben folytatódik.A folyosók sötétek és a hollow hatására kísértetiesek.Remek kísértetkastély lehetne az iskolából.Moshi a szokásos "nyugalommal" járkál egyik osztályteremből a másikba.*
-Nézzetek be minden terembe!Az üvöltések hangereje folyamatosan változik,tehát a szörny mozgásban van.
*A folyosó egyik elágazásánál egy kisgyerek fut neki Namika-nak.A gyerek felnézve a shinigamira megrémül és futásnak ered.*
-Kapd el Namika,mielőtt még a hollow teszi meg!
Vissza az elejére Go down
Namika Zakuro

Namika Zakuro

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue225/50000Udvar Empty_bar_bleue  (225/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue10/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 8:23 pm

-Nos, ha legyűrtük ezt is, utána elég, ha feloldom.
Az osztálytermeket járva, egy kisgyerek fut neki, de aztán elrohan tőle.
-Hé, kisöreg, állj meg!
Utána fut, és elkapja a karját.
-Nyugodj meg, segíteni jöttünk! Nem lesz semmi baj.
Leguggol, míg mondja, és próbálja nyugtatni a gyereket.
Vissza az elejére Go down
Senkao Hitogara

Senkao Hitogara

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue265/50000Udvar Empty_bar_bleue  (265/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 8:34 pm

~ Valaki vagy valami közeledik...
*Hátra pillant és egy lelket pillant meg. Végi nézi a kis előadást. Amint Namika elszalad. Csapat társára néz.
~Csak bökje fejbe és megvan oldva a gondunk.
-Megvárjuk vagy menjünk tovább ketten?
*Kérdezi és körbenéz. Közben fülel hátha meghallja a Holowot.
Vissza az elejére Go down
Stark

Stark

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue10000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue3000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (3000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 8:49 pm

-Ha magára hagyjuk,még valami baja esik és én leszek leszúrva.Unalooom!Bökd már fejen,erre nem érünk rá!
*A folyosó jobb oldali falán egy repedés futott végig.A falból dörömbölés hangja hallatszott.A folyamatos lüktetések erejétől a többi fal is repedezni kezdett,az ütések egyre erősödtek.A vakolat folyamatosan hullott mindhárom shinigamira,mígnem a lüktetés a falakban mint egy varázsütésre megszünk.*
-Itt is van,innentől tiétek a pálya.
*Moshi a shunpo-val tekintélyes távolságra került Senkaotól.Ezután a plafon beszakadt Namika és Senkao között sűrű porfelhőt hozva magával,mely beborította az egész folyosót.A porból egy hollow üvöltése hallatszott,ami a fal beszakítása következtében keletkezett felhőt kihasználva Namika-ra és a kisgyerekre támadt.*


A hozzászólást Stark összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 30, 2009 8:56 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Namika Zakuro

Namika Zakuro

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue225/50000Udvar Empty_bar_bleue  (225/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue10/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 8:54 pm

-Jólvan már!
A Hollow közeledik.
~Sietni kell.
-Figyelj, most egy olyan helyre küldelek, ahol ez a szörny már nem fog megtámadni.
Visszaváltozik katanává az íj, és markolat végével megérinti a gyerek homlokát. Addigra a hollow már támadásba lendült. Namika nem tudja most újra Shikai módba vinni zanpakutou-ját, így kiugrik az ablakon, és az udvaron védekezik tovább.
Vissza az elejére Go down
Senkao Hitogara

Senkao Hitogara

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue265/50000Udvar Empty_bar_bleue  (265/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 9:02 pm

*A fal felé fordul. Kezét az arca elé teszi. Kicsit elhátrál. A vihar előtti csendben lassan előhúzza kardját. Amint a holow előkerült társuk már sehol sem volt.
~Remek, veled is csak többen vagyunk...
*Hallva hogy a holow léptei távolodnak Gyorsan elindul felé. ha meglátja Akkor megpróbál fel ugrani a hátára közel a nyakához hogy esélyelegyen lefejezni a bestiát.
~Már nincs hideg... Ez aggasztó...
*Állapítja meg még futásközben.
Vissza az elejére Go down
Stark

Stark

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue10000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue3000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (3000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 9:20 pm

*Senkao már nem találja ott a hollowot,mert az Namika után vetette magát az udvarra.A porból kibukkanva láthatóvá vált Namika előtt a hollow.A szörnynek hosszúra nyúlt pikkelyes teste és nyolc lába volt.Maszkja olyan volt,mint egy sörénnyel rendelkező kígyó.Testéből kinyúló farka végén tüskék találhatóak,melyekkel Namika felé csapkodva közelít a shinigami felé.*
-Te nyomorult kis shinigami!Hová tüntetted a vacsorámat?!
Vissza az elejére Go down
Namika Zakuro

Namika Zakuro

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue225/50000Udvar Empty_bar_bleue  (225/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue10/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 9:31 pm

- Shocked Ez igen...
Elugrál a csapások elől.
~Na erre pláne nem fognak hatni a nyilaim...amúgy is tartalékolnom kell az erőmet.
Folyamatosan elugrált, míg társa nem érkezik meg.
~Na mutass valamit, aztán Senkao másolja le...
Vissza az elejére Go down
Senkao Hitogara

Senkao Hitogara

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue265/50000Udvar Empty_bar_bleue  (265/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue0/50000Udvar Empty_bar_bleue  (0/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 9:44 pm

*A frissen keletkezett kijárathoz siet. Ahol a holow elhagyta az épületet.
~Mekkora dög...
*Leguggol hogy kevésbé látszódjon. Amikor úgy érzi hogy eljött az ideje. Elrugaszkodik és megpróbál a holowra ugrani. Minél közelebb a nyakához. Igyekszik nem nagy zajt csapni. A kardot maga előtt tartja egy esetleges támadás kivédése érdekében. Amint rajta van vágásokkal bombázza.
Vissza az elejére Go down
Stark

Stark

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue10000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10000/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue3000/50000Udvar Empty_bar_bleue  (3000/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeVas. Aug. 30, 2009 9:56 pm

-Azt hiszed megfeledkeztem rólad?!Várd ki szépen a sorod te kis mitugrász!
*A hollow ezzel a felkiáltással egy pókhálót küldött Senkao-ra,aki a ragacsos fehér háló áldozatává vált.*
-Na szóval térjünk vissza rád,te kis féreeg!
*Nyelvét megnyújtva egy korbácsot hozott létre.Felsőbbrendűségét kihangsúlyozva két leghátsó lábára állva emelkedik a lány fölé.Sötétzöld pikkelyeiről tisztán tükröződik a hold sárgás fénye.A hollow árnyéka fokozatosan beteríti a lányt.Vörös,korbáccsá vált nyelve nyolcsokat ír le a levegőben,hogy ezzel is mozgásban maradjon és bármikor le tudjon sújtani.A lány szabálytalan lélegzése tisztán kivehető,a várakozás szinte tapintható a levegőben.Moshi még mindig nyugodt szívvel áll a hollow ütötte lyukban.Látszólag semmit sem kíván tenni az ellen,hogy a hollow felzabálja Namika-t és Senkao-t.A hollow egy pillanatra mintha felugrana,nagy lendületet vesz egy iszonyú erejű ütéshez.Meglendíti nyelvét,mely egyenesen Namika felé tart.Ha Namika nem védekezik a korbács akár fel is szabdalhatja.*
Vissza az elejére Go down
Namika Zakuro

Namika Zakuro

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
Udvar Left_bar_bleue225/50000Udvar Empty_bar_bleue  (225/50000)
Démonmágia:
Udvar Left_bar_bleue10/50000Udvar Empty_bar_bleue  (10/50000)

Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitimeHétf. Aug. 31, 2009 1:48 pm

~Hogy ez mennyire tudja produkálni magát... na de nézzük... pók féle... és mit nem szeretnek a pókok? Az egyik, a víz... hm... nincs itt valami locsolócső?
Szétnéz, míg a pók-Hollow produkálja magát, de aztán el is ugrik, még mielőtt megszívná. Látja Sankeo-t is, vesződni a hálóval.
~Remélem hamar kiszabadítja magát. Addig úgy is velem foglalkozik ez a dög.
Jobb kezét kitartja, majd előre teszi, bal kezét mellé téve.
-Way of Destruction No 31. Red Flame Cannon!
Mondta el az igét, a hollow-ra célozva, majd egy padon landolt.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Udvar Empty
TémanyitásTárgy: Re: Udvar   Udvar Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Udvar
Vissza az elejére 
1 / 3 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Bleach Szerepjáték (FRPG) :: Élők világa :: Iskola-
Ugrás: