Bleach Szerepjáték (FRPG)

A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG
 
HomeKeresésRegisztrációBelépés

Share
 

 Kainu_Anatamaru

Go down 
SzerzőÜzenet
Kainu_Anatamaru
Vaizard
Kainu_Anatamaru

Hozzászólások száma : 186
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
Kainu_Anatamaru Left_bar_bleue480/50000Kainu_Anatamaru Empty_bar_bleue  (480/50000)
Démonmágia:
Kainu_Anatamaru Left_bar_bleue40/50000Kainu_Anatamaru Empty_bar_bleue  (40/50000)

Kainu_Anatamaru Empty
TémanyitásTárgy: Kainu_Anatamaru   Kainu_Anatamaru Icon_minitimeVas. Ápr. 19, 2009 8:53 pm

Név: Kainu Anatamaru
Kaszt: Vaizard
Nem: Fiú
Kor: 31
Zanpaktou neve: Szangai
Maszkja: Egy üvöltő sárkányt ábrázol


Előtörténet:
Anatamaru egy jómódú család harmad szülött gyerekeként született, a 70-es években Edoban. Két testvérével nagyon jól kijött, békés, átlagos és jó eszű fiú volt egészen, míg be nem töltötte a 13. életévét. Ekkor egyiknap mikor hazafelé tartott furcsa földöntúli üvöltésre lett figyelmes, legbelül érezte, hogy a hang szülei háza felől jön így táskáját eldobva rohanni kezdett haza. Mikor megérkezett a ház romokban állt, szülei és testvérei meghaltak egy hollow keze által, ami őt kereste. A hollow még a közelben volt és mikor észrevette a fiút üldözőbe vette. Életét egy halálisten mentette meg, aki magát Nepunnak nevezte. ő vette magához a fiút és kezdte el tanítani harcolni. Anatamaru sok mindent megtudott a halálistenekről és azok feladatairól.
Mestere 18-dik születésnapjára egy névtelen zanpaktout ajándékozott neki és megtanította vívni valamint lélekenergiáját, ami miatt a hollow is megölte családját, hogyan tudja annyira lefékezni, hogy elrejtse. Éveken át küzdöttek egymás oldalán az emberi világba betörő hollowok ellen, míg nem egyszer olyan erős ellenféllel találták magukat szembe, amivel már nem boldogultak. A hosszú és kilátástalan harc vége az lett, hogy Anatamarut megölte és majdnem felfalta a hollow, hogy belőle is hollowot csináljon ám mestere utolsó erejével halálistenné tette a fiút. Annak ellenére, hogy Nepun ekkora áldozatot hozott, ami az életébe került csak fél sikert aratott. Anatamaru félig hollow félig pedig halálisten lett. Mikor az átváltozás végbe bent elméje teljesen elborúlt, zanpaktouja hangja térítette észhez ami elárúlta neki nevét. A kezében lévő hatalommal elpusztította a hollowot és bosszút állt mesteréért. Mivel nem tudta, hogy ezek után mitévő legyen úgy döntött, hogy elmegy a halálistenekhez, hogy csatlakozzon hozzájuk, de vaizard lét emiatt azok elűzték magukközől, ám egy elárúlta, hogy hol keresse fajtája belieket és most náluk harcol, hogy elpusztítsa a többi hollowot és az útjába kerülő halálisteneket is.


Jellem: Mindig nyugodt és kedvetlen, igazából semmihez sincs hangulata. imád feküdni a fűben és az eget nézni, ám ha harcra kerül a sor félre teszi higgadtságát és elméje szabályosan elborul. Ezt csak fokozza maszkjának megjelenése, melynek következtében gyakran még akkor sem áll le a pusztítással, ha ellenségei már elpusztultak. Nem szereti az emberek társaságát leginkább magában beszélget vagy a többi vaizarddal.

Shikai: Ha kardját aktív állapotba hozza a penge sarlóvá alakul át és teljesen elfeketedik. Ez a forma már önmagában is elég ahoz, hogy fájdalmas és súlyos sérüléseket okozzon, ezt még csak fokozza, hogy a beleadott szellemi energiától függően a megvágott testrészre hatalmas mérető súly nehezedik, ami lelassítja rosszabb esetben lebénítja az elenfelet akire ilyen állapotban lassú kínhalál vár.
Kardja második képessége, hogy a vágási pontokon lélek láncok jelennek meg, amik, ha aktívak szintén nagy súlyt képviselnek, ám nem az a céljuk, hogy megbénítsák az ellenfélt, hanem, hogy összekössék a két harcolót. Mivel Anatamaru lassú, ezért ezzel a képességgel képes behozni ezt a hátrányát. Hátulütője, hogy rengeteg lélekenergiába kerül ezt használnia.
És végűl a harmadik képesség: kardjával belevág a földbe, egy falba, vagy egy fába, aminek köszönhetően a felület alatt 5 lánc fut végig amiket szabadon mozgathat egészen 100 méteres távban, ezekkel aztán körbefoghatja ellenfelét és vagy összeroppanthatja, vagy teljesen megbéníthatja, hogy aztán egy támadással végezzen vele. Nagyobb ellenfeleknél egyáltalán nem használható, és ezzel saját mozgásterét is korlátozza.


A hozzászólást Kainu_Anatamaru összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Júl. 12, 2009 6:14 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Kainu_Anatamaru Left_bar_bleue14000/50000Kainu_Anatamaru Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Kainu_Anatamaru Left_bar_bleue0/50000Kainu_Anatamaru Empty_bar_bleue  (0/50000)

Kainu_Anatamaru Empty
TémanyitásTárgy: Re: Kainu_Anatamaru   Kainu_Anatamaru Icon_minitimeHétf. Ápr. 20, 2009 1:25 pm

Még légyszíves egészítsd ki az előtörténetet karaktered shikai képességével, amikor ez megvan, akkor újra ellenőrzöm. Addig is elutasítom a hiány miatt.
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi

Hozzászólások száma : 927
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Kainu_Anatamaru Left_bar_bleue14000/50000Kainu_Anatamaru Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Kainu_Anatamaru Left_bar_bleue0/50000Kainu_Anatamaru Empty_bar_bleue  (0/50000)

Kainu_Anatamaru Empty
TémanyitásTárgy: Re: Kainu_Anatamaru   Kainu_Anatamaru Icon_minitimeHétf. Ápr. 20, 2009 5:16 pm

A változtatásokat eszközöbölted, az előtörténetet elfogadom. Kezdő reiatsud: 205
Késtíts karakterlapot Nobory Kyo példáéra, gyorsaság-erő-állókéepsség közt 900 pontot oszthatsz el. A játékot a Földön kezd meg
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Ajánlott tartalom




Kainu_Anatamaru Empty
TémanyitásTárgy: Re: Kainu_Anatamaru   Kainu_Anatamaru Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Kainu_Anatamaru
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Bleach Szerepjáték (FRPG) :: Általános :: Előtörténetek-
Ugrás: