Bleach Szerepjáték (FRPG) A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG |
| | Ötletbörze | |
|
+3Tezuka Maiko Kamitora Kenzo Zaraki Kenpachi 7 posters | Szerző | Üzenet |
---|
Zaraki Kenpachi Admin
Hozzászólások száma : 941 Regisztrált : 2008. Aug. 14.
Karakterlap Reiatsu: (14000/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Ötletbörze Hétf. Ápr. 20, 2009 8:38 pm | |
| Jöhetnek ide az ötletek, démonmágiákhoz, esetleg shikaihoz, hátha valakinek reneteg ötelte van hozzá, és ezzel segíthet azoknak, akiknek nincs ötlete shikaihoz. Emelett persze kalandötlet is jöhet akár, vagy bármi más, ami az ötelt kategóriába tartozik. | |
| | | Kamitora Kenzo Shinigami
Hozzászólások száma : 9 Kor : 33 Regisztrált : 2009. Apr. 19.
Karakterlap Reiatsu: (175/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Kedd Ápr. 28, 2009 11:41 am | |
| Üdv szerintem lehetne egy bemutatkozás topic is ha van rá érdeklődés | |
| | | Zaraki Kenpachi Admin
Hozzászólások száma : 941 Regisztrált : 2008. Aug. 14.
Karakterlap Reiatsu: (14000/50000) Démonmágia: (0/50000)
| | | | Tezuka Maiko Vaizard
Hozzászólások száma : 472 Kor : 30 Tartózkodási hely : Magyarország, Dombóvár Regisztrált : 2009. Apr. 23.
Karakterlap Reiatsu: (245/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Csüt. Ápr. 30, 2009 5:26 pm | |
| Úgy megütött a felismerés, hogy ezt most le kell írnom ^^ Arra gondoltam, hogy a Kaland mestereket feloszthatnánk Világokra! Szóval külön lenne mesélője Huece Muendonak, az Élők Világának és a Soul Society-nek! Ez mien ötlet? én is beszállnék KM-nek úgyis. ^^ mármint ha elfogadod a pályázatomat, aztán ha mégsem akkor szerzünk mást xD | |
| | | Zaraki Kenpachi Admin
Hozzászólások száma : 941 Regisztrált : 2008. Aug. 14.
Karakterlap Reiatsu: (14000/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Csüt. Ápr. 30, 2009 7:44 pm | |
| Hát nem tudom, az a baj ezzel sak, hogy a legtöbben shinigaminak jelentkeznek, s ez már msot mneglátszódik. A bountó, módosított lélek, quincy általában angyon ritka, hogy valaki annak regisztrál, így egyes mesélőknek kevesebb munkája lenne, míg a többiek emgszakadnánaka meló alatt. | |
| | | Tezuka Maiko Vaizard
Hozzászólások száma : 472 Kor : 30 Tartózkodási hely : Magyarország, Dombóvár Regisztrált : 2009. Apr. 23.
Karakterlap Reiatsu: (245/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Csüt. Ápr. 30, 2009 7:55 pm | |
| hátde nem igy van? Élők Világa: Waizard, Bounto, Quincy Soul Society: Shinigami Huece Muendo: Hollow, Arrancar a Módositott lélek nem tudom hol kezdhet ... : / szóval oké h sok a halálisten de mondhatni a többi világban több fajta választás van, így az is lehet h pont jó lesz. én erre gondoltam de mindegy ha te így gondolod te vagy az admin ^^ | |
| | | Stark
Hozzászólások száma : 144 Regisztrált : 2009. Aug. 24.
Karakterlap Reiatsu: (10000/50000) Démonmágia: (3000/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Pént. Aug. 28, 2009 9:15 pm | |
| Nos tehát akkor itt van pár arrancar képesség hozzájárulás Kenpa munkájához.Mi mást lehetett várni tőlem....
Garganta (Fekete lyuk): Ennek a technikának a segítségével tudnak a Hollowok teleportálni Hueco Mundoba vagy el onnan a valós világba.
Bara (Hollow töltény): Ez az Arrancarok által használt Cero egyik fajtája. Az öklükbe összegyűjtik a spirituális energiájukat, majd tüzelnek. Gyengébb, mint a Cero, de akár hússzor gyorsabban is mehet és gyorsabban lehet tüzelni vele.
Cero (Hollow villanás): Egy igen erős spirituális energia koncentrátum, amit többféle testrészből is ki lehet lőni. Például: Száj, Ujjak, Ököl. Erősebb, de lassabb, mint kistestvére. Egy telitalálat meg is ölheti a célpontot.
Gran Rey Cero (Királyi Hollow villanás): Az Espadak által használt technika. A Cero egy erősebb változata. Ha egy ilyen eltalál valamilyen élőlényt az bizony minden valószínűség szerint távozik az élők sorából.
Hierro (Acél Bőr): Ez a vastag és erős bőrt jelenti ami az Arrancaroknak van a megerősödött spirituális energiájuknak köszönhetően. Így akár képesek egy kioldott Zanpakutot is puszta kézzel védeni. Minél erősebb az Arrancar annál erősebb a bőre..
Pesquisa (Nyomozás): Ez a képességgel az Hollowok képesek megérezni más spirituális energiát a közelükben.
Sonído (Hang): Az Arrancarok „Shunpo” képessége. Ennek a technikának segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel tudnak mozogni rövid távokon.
Resurrecctión (Felélesztés): Ez nem is igazi technika hanem a képesség melyek segítségével az Arrancarok "kioldják" a kardjukat visszakapva az eredetileg oda zárt Hollow erejüket is. Ilyenkor a külsejük is megváltozik és jobban hasonlít Hollow énjükre.
Tsuru Hankei/Bénító Sugár Ez a képesség a Hollowokhoz tartozik, és csak az Espadak, vagy az erősebb Arrancarok tudják használni. Annyit foglal magába, hogy az illető kilövel a kezéből egy lapos, téglalap kinézetű, kék színű sugat, amely nagy sebességgel halad a cél felé, s ha eltalálja, két percre lebénítja az áldozatot, aki eközben egyáltalán nem tud mozogni. Ez alatt a támadó a Sonido segítségével könnyedén ellenfele elé kerülhet, és megsebezheti, megölheti azt. Ha a célpont erősebb a használónál, akkor könnyedén kitörhet a technikából.
Nube De Humo / Füstfelhő Ez egy Hollow technika, amit csak a Menos Grandék tudnak használni. Még a leggyengébb Gillianok is alkalmazhatják, bár ők nem biztos, hogy sokra mennek vele. A technika a menekülésre és rajtaütésre lett kifejlesztve. Lényege a következő: a használó a kezéből, vagy a szájából egy füstből álló felhőt ereszt ki, mely a Hollow szellemi energiájától függően terjed el. A legnagyobb terület, melyet be lehet vele borítani, az 100m2. Aki belekerül, és akár a legapróbb mértékben belélegzi a füstöt, az elveszíti a lélekenergia észlelő képességét mindaddig, amíg ki nem jut belőle. Ez nem vonatkozik az alkalmazóra, neki semmilyen érzékelése nem romlik. A felhő magassága minimum 5 méter, maximum 50 méter. Három perc legtöbb idő, amíg fent lehet tartani, a használónál jóval erősebb ellenfelekre nem hat. ( Pl.: Egy sima Númerosnak nem érdemes bevetnie egy Kapitány ellen, viszont egy Hadnagyot még fel tud vele tartóztatni. Espadák alkalmazhatják Kapitányi szintű személyek ellen is. )
Negacion / Tagadás Egy fény-nyaláb, melyet a Menos-ok használnak, ha valahonnan sietősen kell távozniuk. Bármi ami bekerül ebbe a ragyogó térbe, az kívülről érinthetetlen lesz.
Gonzui Lélek szívó. Igen nagy mennyiségű lelket lehet ezzel a technikával elnyelni. Az Arrancar-ok használják táplálkozás vagy szórakozás céljából.
Lanza Roja / Vörös Lándzsa Ezt a képességet csak azok az Arrancarok tudják elsajátítani, akik jól tudják kezelni a saját lélekenergiájukat. A kezükben egy 170cm- es lándzsa jelenik meg, minek ugyanolyan színe van, mint egy átlagos Barának. Fenntartása nem igényel sok erőt, viszont óriási koncentrációt. Innentől kezdve, maximum egyet lehet használni közelharcban. Mind a két vége éles, de vágás helyett ezek inkább reszelnek, mivel folyamatosan rezegnek a hegyei. Távolsági harcra egyaránt alkalmas, ebben az esetben akár tízet is meg lehet jeleníteni. Ilyenkor a fegyverek az Arrancar körül tűnnek fel, csak kettő van a kezében, ám eldobhatja egyszerre mindet, vagy külön- külön is megteheti ezt. Ennek azonban van egy hátránya is. Minél többet hajít el az alkalmazó, annál kevésbé lesznek erősek a lándzsák. Az elhajítottak másfél perc után eltűnnek. Kapitányi szintű Shinigamik ellen csak Espada szinten lévő Hollowok használhatják. Nem sokat érnek akkor, ha az Arrancar gyengébb annál, aki ellen használja, de talán feltartóztatásnak jók.
Protección Absoluta / Abszolút Védelem Ez a képesség a Negacionból lett kifejlesztve. Lényege, hogy a Hierronál is nagyobb védelmet biztosítson a harcok alatt. Az alkalmazó testét halvány, fehér fény veszik körül, mely teljesen rásimul a testre. Ez lényegében egy pajzs, mi rengeteg minden elől megvédi az Arrancart. Persze egy a saját erejét felülmúló személy könnyedén áttöri ezt, de a legtöbb Shikai ellen jó védelmet nyújt. Nem lassítja le a használót, de maximum öt percig lehet alkalmazni. Númerosok csak két és fél percig vehetik igénybe. Bankai ellen csakis Espadáknak ajánlott, nekik is már Ressurection formában, viszont még így sem garantált a siker.
Miembros Fuertes / Erős Végtagok Egy újabb technika, aminek használatához nagy koncentráció kell. Az Arrancar a karjaiba és lábaiba vezeti a lélekenergiáját, így azok körül vibrálni kezd a Reiatsu (mindenkinek olyan színű, mint a saját szellemi energiája). Ez leginkább két Arrancar összecsapásakor hasznos, hiszen mind a kettőjüknek adott a Hierro, ha pedig az egyiküknek gyengébb, ám beveti a Miembros Fuertest, akkor kiegyenlítheti esélyeit a "bunyóban", ráadásul még fölénybe is kerülhet. Nincs időkorlátja, de folyamatosan fogyasztja az energiát, kinek jobban, kinek kevésbe. Nyilván erőnléttől, tapasztalattól függ. Aki jól használja, az akár egy ütésre összezúzhat egyet az olyan hatalmas vörös tornyokból, mint amik Las Nochesben voltak. | |
| | | Stark
Hozzászólások száma : 144 Regisztrált : 2009. Aug. 24.
Karakterlap Reiatsu: (10000/50000) Démonmágia: (3000/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Pént. Aug. 28, 2009 9:23 pm | |
| Továbbá,pár Kidou...
Ártalmatlanító módszerek (Bakkodou):
1. Sai - akadály: Megbénítja a célpont izmait.
4. Hainawa: Kígyószerű kötél jelenik meg, ami az ellenfél keze és fegyvere köré tekeredik ezzel akadályozva a mozgást.
5. Szent láncok: Láncok jelennek meg az áldozat körül, amik elszigetelik annak a lélekenergiáját. A test mellett továbbá 4 láncdarab lóg le, ezzel szállítani tudják az áldozatot.
9. Geki: Látszólag beborítja a célpontot vörös fénnyel, ami képtelenné teszi ara, hogy mozogjon. Ráolvasás: Ess szét, Rondanini fekete kutyája. Tekints magadra, és égj. Tépd szét a saját torkodat!
11. Anjerasu raion: Angyali pajzs: A kidou kimondása után a shinigami előtt egy félig áttetsző, kékes színű pajzs jelenik meg, ami képes elnyelni a támadó jellegű kidouk egy részét, valamint az ellenfél gyengébb támadásait. Kissé bonyolult technika, ezért nehezen sajátítható el.
15. Akarui savari: Fénylő érintés: A használó lélekenergiát koncentrál a tenyerébe, amely zölden izzani kezd. A technikának köszönhetően a felszíni sérülések (kisebb vágások, zúzódások, első- és másodfokú égési sérülések) begyógyulnak. Mindenki megtanulja, aki valaha is a 4. osztagban szolgált.
30. Shtotsu sansen : 3 karó jön létre, ami az ellenség 2 kezét és a törzsét a falhoz szögezi.
37. Tsuriboshi : Egy függőágyhoz hasonló hálót hoz létre, ami képes megtartani az embert.
38. Enkosen: Egy nagy kerek pajzs jelenik meg, ami megvéd a szembejövő támadásoktól.
47. Reitouzai Kasui: Fagyasztó tüskék: A kidou nevének kimondása után a shinigami tenyeréből lélekenergiatüskék " lökődnek ki " az ellenfél felé, és miután célt érnek, az megdermed. A " kisebb " lidérceket könnyen el lehet vele pusztítani.
49. A Démon Szivárvány tekintete: Ez a kidou szintén érzékeléssel kapcsolatos, csak nehezebb mint a féreg használata. Több lélekerőt igényel, és közben a használó szinte védtelen. Az idéző keze szivárványfényben izzik. Elsősorban a kidou alapú mágiát deríti fel.
50. Yaiba Arashi: Pengevihar: A név kimondása után a shinigami tenyeréből apró, újhold alakú lélekenergia pengék "reppenek ki" az ellenfél felé. A cél elérése után a pengék nem külső sérüléseket okoznak, hanem belsőket. A megtámadott egy rövid ideig észre sem veszi a sérülést, majd fokozott fájdalom lép fel. A pengék Hatásossága a felhasználó erejétől is függ.
57. Dekiagari Aishou: Gyors ütések: Ez egy halálisten technika. A lényege az, hogy a halálisten a lélekenergiáját a kezébe összpontosítja, emberfeletti sebességgel lesz, és így képes lesz rengeteg ütést rámérni az ellenfelére, rövid időn belül. Az ütések ereje pedig a sebesség fokozódása miatt egyre inkább nő, de nem a végtelenségig természetesen.
58. Kakushi Tsuijaku: A követő madarak segítségül hívása: Bemér és követ bármilyen reiatsut. Ennek a technikának a használója kapcsolatba léphet bárkivel, akár egyszerre több személlyel is. Képes meghatározni egy vagy több személy tartózkodási helyét.
59. Tűzisten palástja: Ez egy tűzből álló felhőt hoz létre, ami irányátható és formázható. olyan alakúra, amilyenre csak az idéző akarja. minél kisebb vagy vékonyabb annál gyengébb, koncentráltan erősebb. túl gyorsan nem lehet mozgatni. ráadásul arrancar immúnis is lehet rá a hierro miatt. A felhő képes támadások elnyelésére, de aki hozzá ér, az égési sérüléseket szenved.
61. Rikujokoro: Hat fénysugárral lebénítja az ellenfelet. Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatartó akadályhoz, csak sokkal erősebb. Hat sugár veszi körbe az ellenfelet, amely megbénítja a mozgást.
62. Hyappo rankan: Sok rövid dárda jelenik meg, ami körbeszögezi az ellenséget (kárt nem tesz benne).
63. Sajo sabaku: Egy vastag lánc jön létre és az ellenség köré tekeredik, ezzel megbénítva a felső végtagjait.
72. Nemui bourei: Álmos lélek: Ennek hatására az ellenfélen zsibbadás lesz úrrá, ami a kezeiben kezdődik, majd rövid időn belül szétterjed az egész testében. Végül képtelen lesz koncentrálni, vagy akár támadni, és eszméletét veszti, majd álomba süllyed.
73. Tozansho: Egy gúlát hoz létre, ami megvéd a külső gyengébb támadásoktól.
75. Gochutekkan: Öt nagyon magas és vékony pillérből ketrecet készít. Ráolvasás: Vashomok falak, vallási pagoda, izzó vas szentjánosbogarak. Álljatok egyenesen, csöndesen a végéig.
76. Shizuka Hibiki: Csendes zaj: Ez a kidou elég nehéz. A kidou kimondása után az ellenfél fülében elég erős, zümmögő hang keletkezik, ami megzavarja a koncentrációját, és képtelen lesz az ellenfélre figyelni, védekezni, vagy támadni. Persze nem tart végtelen ideig a kidou, erőssége függ a felhasználó erejétől, és elég nagy lélekenergiát igényel a használata.
81. Dankuu: Egy fal alakú lélekenergia-akadályt készít, ami alkalmas a Hadou 89.-nél alacsonyabb szintű kidou-k megállítására.
99. Kin: A célpont karjait lélekszövetekkel és vasnyelekkel köti össze. Hatalmas doboz, ami az égből leesve összetöri az ellenfelet. Az égből X alakban zuhan le egy fekete szalag, amely ellenfél kezeit hátul összeköti, és a földhöz szögezi. 99/2. Bankin: Az első csapás a célpontot szorosan megkötözi, a második fémpengékkel szúrja át, a végső csapás pedig egy óriási fémkockával lecsap a célpontra Ráolvasás: Első csapás: shiryuu, második csapás: hyakuresan, harmadik csapás: bankin taihou.
A hozzászólást Stark összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Aug. 29, 2009 11:40 am-kor. | |
| | | Zaraki Kenpachi Admin
Hozzászólások száma : 941 Regisztrált : 2008. Aug. 14.
Karakterlap Reiatsu: (14000/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Szomb. Aug. 29, 2009 9:09 am | |
| | |
| | | Akemura Senshi Vaizard
Hozzászólások száma : 275 Kor : 30 Regisztrált : 2009. Dec. 27.
Karakterlap Reiatsu: (3350/50000) Démonmágia: (10/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Csüt. Dec. 23, 2010 11:45 am | |
| Nekem lenne egy javaslatom. A fórumon nem találkoztam egy hasznos dologgal. Mivel a karaktereknek mesélőt kell keresni, ezért miért is ne csinálhatnánk egy topikot "mesélést vállalok" címen ahol a karakterek kérhetnek mesélőt, vagy a mesélők leírhatják, hogy mennyi karakternek vállalnak mesélést. | |
| | | Zaraki Kenpachi Admin
Hozzászólások száma : 941 Regisztrált : 2008. Aug. 14.
Karakterlap Reiatsu: (14000/50000) Démonmágia: (0/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Csüt. Dec. 23, 2010 3:13 pm | |
| Nos igen, ez sok helyen van, ám mi fölöslegesnek tartottuk, az oldal mérete miatt lényegében. Gondolom felnt, hogy nincs túl sok tagunk, aki aktív lenne, hát még moderátor, mesélő. azon vagyok, hogy 1-2 ismerősöm, akik voltak, visszajönnek-e, s ha igen, továbbra is válalják-e a kalandemsteri, admini "munkát", de mg akkor is, ilyen kis méretűnél könnyen lehet ismerni minden tagot, minden mesélőt, így könnyebb, s szerintem személyesebb is, barátságosab megoldás a személyes megbeszélés. Ergó, mikor ráírsz mesélőre, PM-ben vagy MSN vagy bármilyen elérhetőségen, hogy esetleg mesélne-e neked. Viszont lesznek felhívások, ahol lehet mesékre jelentkezni, nagymesékre, amelyekből, ha továbbra is aktívak maradtok, nemsokára lesz is egy. | |
| | | Saito Akira
Hozzászólások száma : 124 Kor : 29 Tartózkodási hely : Székesfehérvár Regisztrált : 2010. Dec. 10.
Karakterlap Reiatsu: (150/50000) Démonmágia: (20/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Vas. Dec. 26, 2010 5:36 pm | |
| én mondjuk elkezdeném kutatni hogy egy shimigaminak könyű legyen védőpajzsot létrehozni egy szimpla tárgyból v valami | |
| | | Micurugi Hattori
Hozzászólások száma : 21 Regisztrált : 2011. Jul. 24.
Karakterlap Reiatsu: (160/50000) Démonmágia: (5/50000)
| Tárgy: Re: Ötletbörze Vas. Aug. 07, 2011 7:55 pm | |
| Nekem ötletem lenne egy küldetéshez, ami valamilyen szinten sablonnak tekinthető.
az egész felépítés bonyolult, de megoldható. Csupán kisrészletet mutatok az első belőle fakadó kaland számára.
A kaland:
Az egyik földesúri családnál rablás történt, amit a Shinigamik vizsgálnak meg a 46-ok Tanácsa parancsára. Érezni, hogy ebben az ügyben magas szintű simlisség van. Akár az akadémiai tanulók is hasznosíthatják magukat, mert a tolvajbanda(=Maffia) embereinek nagy része alig rendelkezik lélekenergiával. A kalandsorozatok első küldetése a Szervezet helyének felkutatása az erekjével együtt Rugonkaiban, ami persze sikertelen lesz, de további szállakat tudnánk alkotni a játékosok számára, sőt ők is javasolhatnak, ha eszükbe jut valami kötelék a "Maffiához". | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Ötletbörze | |
| |
| | | | Ötletbörze | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|