Bleach Szerepjáték (FRPG)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bleach Szerepjáték (FRPG)

A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Képességhasználat

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Zaraki Kenpachi
Admin
Zaraki Kenpachi


Hozzászólások száma : 941
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
Képességhasználat Left_bar_bleue14000/50000Képességhasználat Empty_bar_bleue  (14000/50000)
Démonmágia:
Képességhasználat Left_bar_bleue0/50000Képességhasználat Empty_bar_bleue  (0/50000)

Képességhasználat Empty
TémanyitásTárgy: Képességhasználat   Képességhasználat Icon_minitimeSzomb. Jan. 22, 2011 1:25 pm

Ma egy viszonylag új dolgot vezetünk be, mely nem más, mint a reiatsu és a tulajdonságok nagyobb haszna, statisztikailag.
Eddig is mindenkinek volt, de talán nem is nagyon néztétek őket, talán mesélők sem fordítottak rá nagy figyelmet, ám most egy olyan módosítás következik, amely visszavesz a "halhatatlan" karakterekből. Harc, vagy szimplán képességhasználatnál (kidouk, vagy a kard képességei) majd a hozzászólások végén számoljuk, hogy kinek hány reiatsuja maradt az adott kör végére.

Hogy ez pontosan hogy is fog menni?

Nem túl bonyolult a dolog: Minden kidounak eddig is megvoltak, hogy hány démonmágia kell a tanulásához, elsajátításához, hogy megkaphasd. Természetesen nem vonódik le a démonmágiádból, csak mert megtanulsz valamit. Ennek a szerepe egyelőre nem sokban fog nőni. Ellenben sorra feltüntetésre kerülnek majd, hogy az adott technikák használatához hány reiatsu szükséges, így ha valaki használ egy efféle technikát, az a hozzászólása végére utána hozzáírja hogy hány reiatsuja maradt. Az információáradatra törekedők akár azt is odaírhatják a hozzászólás végére, hogy mit használtak, hogy hányat vontak le, vagy ahogy tetszik a bővítés, a lényeg csupán, hogy az szerepeljen ott, hogy hány reiatsu maradt.
Ha egy küzdelem sokáig tart, s vannak pihenősebb, beszélgetősebb körök, akkor kalandmester vagy admin belátása szerint visszatölthet valamennyit játékosok reiatsujához, ezt saját hozzászólásában jelezheti. Természetesen két játék között (ergó teljesen máshol kezdtek játszani, s a két játék közt eltelt valamennyi idő), akkor a reiatsuok teljesen visszatöltődök.

Kardképességek nél is?
Igen, az összes zanpaktou-képességnél lesz efféle. Ezt újak ha úgy gondolják, hogy eléggé átlátják a rendszert már, beírhatják a képességeik leírásába, hogy mit gondolnak rá, a moderátorok ezt is elbírálják, ha nem, akkor már alapból az előtörténetet ellenőrző személy határolja majd be azt, hogy hány reiatsu az adott képesség használata. A már létező tagok keressék fel a moderátorokat, hogy majd a már meglévő képességeikre adjanak efféle használati reiatsut.

És mi van a tulajdonságpontokkal?
A legtöbb képességhez az is hozzá tartozik, hogy ki lehet előle térni. Természetesen minél erősebb egy képesség, annál nehezebb megmenekülni előle, így megadásra kerülnek majd, hogy az adott képesség elől milyen gyorsnak, erősnek kell lenni, hogy valaki kitérhessen, vagy épp hogy milyen állóképességgel tudja "túlélni" az adott támadást.

És ha már magas szintű vagyok, nem tudok tovább erősödni?
A fejlődés nem áll meg, hiszen új technikákat is tanulhattok, a zanpaktouban mindig lesznek rejtőző képességek bizonyára, csak ha újat akartok, majd el kell fogadtatni, persze ez nem minden. Egy afféle új dolog is bevezetésre kerül, hogy "Erősség" (továbbiakban E). Minden képesség alapból 1 E-s, de ez módosítható. Ha valamit magasabb E-n szeretnétek használni, akkor szimplán a hozzászólásba bele kell fűzni, hogy hányas erősséggel használjátok. Természetesen ez nem ingyenes, minden +1 E az alapköltséggel növeli a használati költséget. Ugyanígy duplázza / triplázza E-től függően a megmenekülési tulajdonságokat az erősség, így nehezebb eltérni előle. Emellett az adott technika valamivel nagyobb hatásfokkal is bír így, tehát pl. egy alap byakurai (#4 hadou) kevesebb kárt okoz, mint egy 2-es, vagy magasabb erősségű.

A témával kapscolatos kérdéseket itt lehet feltenni.
Vissza az elejére Go down
http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Stark

Stark


Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
Képességhasználat Left_bar_bleue10000/50000Képességhasználat Empty_bar_bleue  (10000/50000)
Démonmágia:
Képességhasználat Left_bar_bleue3000/50000Képességhasználat Empty_bar_bleue  (3000/50000)

Képességhasználat Empty
TémanyitásTárgy: Re: Képességhasználat   Képességhasználat Icon_minitimeSzomb. Jan. 22, 2011 6:20 pm

Íme néhány dolog,amiket egy csata folyamán a fent említettek szerint valószínüleg le kell vonni:

Shikai előhívása - 10 reiatsu
(értelemszerűen ezt csak előhívásnál kell levonni,nem pedig körönként)

Shikai szint fenntartása - 1 reiatsu/kör
(vagy az előtörténet ellenőrzésekor staff-taggal megbeszélt fenntartási költség)
Annak érdekében,hogy amiatt az egy reiatsu miatt ne legyen annyi munkátok,a shikai fenntartása okozta reiatsu veszteséget csak 5 körönként kell összegezni.De ettől még a reiatsu minden körben fogy,csak nektek nem kell minden körben leírnotok,hogy tényleg ennyivel kevesebb erőtök van.
Vissza az elejére Go down
 
Képességhasználat
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Bleach Szerepjáték (FRPG) :: Általános :: Szabályzat-
Ugrás: